Överskottsenergi?

Nu har Fia J åkt hem för hon skulle ut och fixa hästarna. Vi tog en liten förlängd sovmorgon idag, men de behövdes för igår kväll fick jag världens överskottsenergi så vi sov inte fören efter 3 nångång. Fast det är inte så konstigt;p har man legat och sovit/vilat i 3 dar så.. =)

Sen nu resten av dagen får jag se vad som händer kanske ska ta och fundera klart på hur jag ska göra på midsommar? För det blev lite ändringar här hemma. Mamma är sjuk,pappa små snuvig = Dom stannar hemma. Vilket gör att antingen har jag nått skoj här eller så drar jag ut till stugan med några eller så drar ja ut till norrfälsviken med Linda och frida så tar ja med mig Folket ja ska va med?=)  Fan svårt sånt här! Jag hatar och sitta och välja bland massa saker. ..

Aja, ska hoppa in i duschen Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0