Skutta? Flumma? Leva livet?

Fan Sandra det är lillördag och här sitter man.. Fast fyfan va de sprätter i benen!!!







Idag har det iallafall varit en jäkligt soft dag! Vaknade dock av att telefon fan ringde. Haha Ja då var det bara att kliva upp då! Sen blev det en prommis med Fia och hundarna, men inte blev jag nå piggare utav de? Nee så jag Fia, hundarna och Jennie låg på gräsmattan och gjorde i princip ingenting halva dan ;p  Fast man måste ha sånna dagar också! =D

Aja, sociala mig med dom andra här hemma Ses!

Kommentarer
Postat av: Ida

jäklar du!!! ja då förstår jag att de känns lite konstigt på tänderna...

2009-06-25 @ 22:12:10
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0