Daphnoo är lite skum..

Kanske borde slänga in ett litet inlägg om dagen =) Skola som vanligt.. Efter det slockande jag i soffan och sov där till maten var klar. Efter maten kom jag iallafall på den smarta idén att träna lite med Daphnooo & den skumma saken tog apporten :D Annars har det inte hänt så mycket =) Jag och Daphne gick ner till mormor och hälsade på. Där fick jag en goo kopp choklad samtidigt som vi satt oss och spelade kort. Blev "elakingen" denna gång :) Rätt skoj kort spel faktist. Ibland kan de ta upp till en timme att spela de beror helt på korten. Tyvärr så vann jag denna gång så nästa gång bör det vara mormors tycker jag =)


Som sakt jag vill ha en Riktig kamera nu =) Faktist så satt jag och mamma och diskuterade det där och vi kom på en mycket bra plan. Samtidigt som vi slog vad ;) Så nu ska man börja träna också. om ca 2 månader gäller det!!!! 

Kommentarer
Postat av: Erika

aww va söt hon är =)

2009-03-13 @ 16:04:24
URL: http://swerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0