Godmorgon..keso/Tandläkaren idag!

Idag började dagen också sådär bra =) Testade även något nytt Keso med päronäpple vanilj  smak! om jag säger såhär är har man piggelin som sin favvoglass vilket ja har då gillar man verkligen denhär keson! Så i morse blev de banan och keso blandning. Kan ju lova att det är nått jag kommer fortsätta med ;)


Ska även till tandläkaren idag undra vad som ska ändras denna gång.. Det jag hoppas mest på är att gummi snoddarna försvinner och att dom bara spänner till de sista för då har jag bara en gång till och komma sen är jag FRIIII!!!! Less på all över tid dom lakt till nu.. först 1 år sen ett år till nää sen skulle de vara nån månad till och så har de gått.. Nu är de 4 år i april så aa.. Sedan att jag har hatat den och tyckt den varit ful sen första dagen jag fick den är ju en annan sak.. haha aja snart är de över! Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0