Jag i ROSA?

Idag fick jag panik kan jag lova ;p varit inne på nelly 3 ggr idag. Inte någon ny bikini och så nu ikväll så fanns dom där fetaste paniken och efter sådär bara en stund så fanns de inte alls i min stl fanns knapp när ja kolla. Så jag fick pussla ihop det jag hittade.. Det var nästan som ett spel man ville "vara först och hitta skatten" Aja Sen så vara bara problemet att välja. Jag hade bara en "hel" bikini därför fick jag kalla till hjälp ;p haha Ringde till och med Lina och fråga vad som verkade smartast.. haha. Sen så eftersom att rosa inte är en utav favoriterna så... men den va tuff på något sätt endå.. Vi får väl se vi får väl se..

 Cloud Bikini Set SEK 278, Wonderland - NELLY.COMWaterfall Bikini Set SEK 278, Wonderland - NELLY.COM
Alltså inte underdelen på den andra bilden :) Jag menar jag kan inte ha stl large;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0