Lite shopping från dag.

Jo jag shoppade ju lite idag också. För jag han inte mer än börja byta om till spring kläderna så hamnade jag på stan med mamma. Smart som jag var så glömde jag rabbatlappen som jag tänkt ha med mig, men det gjorde inget. För jag hittade inget speciellt just då som jag ville ha =) kom såklart på de när jag kom hem ;p Aja, Blev lite köp iallafall =)


H&M: 2 bh´s & ett linne med såndär snygg urringad rygg(ljusgrön aktig ej grå). Bra pris med!

& Sedan en väska från Lindex. Mamma tyckte om de hon med. Hon är verkligen mer inne i resandet än jag ;p Haha  tex
- Den där måste vi ha med oss när vi reser då kan vi ha sakerna i den när vi går runt där aa.. de blir bra..

Snacka om att planera massa i förväg haha.. kanske därifrån ja fått de!
Aja, Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0