Shopping!

Har ju shoppat lite saker som jag inte visat än =) Så varför inte visa de nu?=)
Först så har nelly beställningen kommit dock inte hela :( Resten kommer till veckan eller nått=)

men.. I lördags så var jag en sväng på stan med Jennie =) & gud va fula böcker vi hitta haha :D Bajs boken var nog den vi skrattade mäst åt. Den handlade om nått litet djur som hade får bajs på huve hahaha..



Som sakt jag och jennie fall för vissa böcker ;p Och den här boken fick jag hem med mig. En citat bok om sex.. Hahha endel citat är as fula hahah. Sedan så köpte jag mig ett par jeans shorts och  dom är as sköna. Det kommer blir perfekt till sommaren & till sist en ögonskugg/eyliner penna i Lila! =)

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

aw, tacktack :)

hoppas du återkommer till mei!

2009-03-29 @ 19:04:44
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Linda

ii lät lite sliskigt, men jag lovar dig.. grönt thé är riktigt gott. Nyttigt dessutom :) Svårt att beskriva smaken, men fräscht!

2009-03-29 @ 22:59:41
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0