SOVMORGON????

Orkade inte skriva nått igår för humöret var på top men det ändrades rätt snabbt.. Fick ett mail jag blev rätt irreterad på.. Fast jag hade sjukt kul innan! Var på hundkursen och Daphne var piggare än piggast. Hon var lekfull som fan :D Vilken var sjukt skoj även fast hon vart lite jobbig där ett tag men endå? :D Häldre en lekfull hund än en seg hund.. Efter det så följde jag med Malin och gyma och fyfan vad vig Malin är :O Jag kände mig som en stel gammal tant brevid henne :( Aa så nu har jag ett nytt mål Kunna klättra igenom en pinne haha kanske låter fult men vet inte hur ja ska förklara de på ett bätter sätt ;p

Aja appropå sovmorgon. Idag fick vi de till 10 men sen när vi väl kommer hit får vi reda på att lärare inte är här!!!!!!!! Ja kunde ha börjat efter lunch ;S Så nu sitter jag här och gör lite photoshop uppgifter samtidigt som jag hittade världens snyggaste bikin/baddräkt! Den vill jag ha! =)



Aja nu ska jag fortsätta med photoshop saken! Ses!!

Kommentarer
Postat av: Linda

vad gott? :D

2009-03-31 @ 15:16:36
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/march/drom-tavlingen.html#comment



TÄVLA OM ETT SUPERPRESENTKORT VÄRDE 5000:-

Ingen med och tävlar ännu, vore jätte kul om du ville vara med :)

2009-03-31 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0