Frida rida....

Min helg blev inte alls som planerad, men men. Har iallafall blivit lite friskare. Synd bara att man börjar lovet men att vara förkyld. Ska jobba imorgon också får se hur det går. Kan ju berätta vad som hänt iställe för det som vara planerat?

Va hos Sandra i fredags sen har det inte hänt så mycket mer utom att jag och syrran testade vem som var starkast i vad? SÅklar vann hon överlägset med vem som hade starkast arm muskler men ingen slår hon i det så :) Hon borde bli boxare. MEN! jag vann i magmuskler ;)

Iallafall var ju med Sandra i fredags och vi hade skoj. Åt tacos bland annat sen for vi til ridskolan. Var tänkt att ja bara skulle kolla på men så blev det inte utan jag fick rida jag med eller aa värma upp maje för Sandra tycker det är tråkigt. haha men jag hade skoj ;p Så jag testade om jag kom ihåg sånt jag lär mig förr & visst gjorde jag de. Iallafall till en viss del. Annars har det inte hänt så mycket. Nästan bara sovit och försökt bli frisk.


Jo Sandra red Doris också och den här bilden tyckte jag var den finaste för den hade nån westen stil över sig;)

Sandra och Doris

Full fart på dom..

Sen så jag på Maje...


Men ska kanske ta och sova om min näsa nu går med på det så Gonatt

Kommentarer
Postat av: Makrill

Oh gillar ögat i headern!

2009-03-02 @ 13:02:06
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0