Vi måste öka tempot..

Både jag och Daphne ;p

Hade hund kurs idag och hon var as segis... Kanske lite som jag när de gäller träning, har jag inte kommit igång så blire inte av eller så gåre segt.. Fast efter man kommit igång gåre as bra!

NÄÄ!! Det här går jag inte med på.. Jag har ju trotts allt slagit vad här.. haha. och det är ju bara ca 2 månader kvar så.. För nu är det planerat. Ska bara lämna in en lapp om ledighet på skolan, men ulla sa att hon var säker på att jag skulle få ledigt en vecka för jag har skött mig. Det är ju bra..  Aja nu ska jag träna Ses!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ah, gör allt med min blogg själv =)

2009-03-17 @ 12:42:07
URL: http://nathaliewiik.blogg.se/
Postat av: Dana Valero Delgado

aaah :D dem är jättebra faktiskt men visste inte att det hjälpte mot att förstärka immunförsvaret... har du provat solarin tabletterna jag rekommenderar i inlägget nedanför? dem är också hur bra som helst om man vill bevara färgen längre eller bättra på pigmentet ;)

2009-03-18 @ 00:28:39
URL: http://bellesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har faktisk dålig koll på kameror, har min första system nu och den är asgammal, fick den efter brorsan.. Men jag kan säga två saker, det är objektivet som avgör hur bra bilderna blir, inte kameran och hur bra objektiv man än har så är det fotografen som avgör hur bilderna blir. Man måste öva, då spelar det ingen roll om man har kompaktkamera eller systemkamera bara man har en bättre variant av kompaktkamerorna :)

2009-03-18 @ 09:54:43
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0