dagen efter.. + pelle 18 år!

Det är nu man sitter och tänker och funderar över allt man gjort dagen före. Det är sådana dagar som idag som man hatar. Huvet dunkar samtidigt som hjärnan försöker minnas dagen innan... sorg. ´

Var på fest hos gabbe igår och där var det skoj. Rätt lustigt att det var typ alla killarna från (tekinktrean) haha fast roligast var en kille som jag aldrig sätt full förut. Shit vad jag skratta. haha. fast nått som var jäkligt synd var att Sandra inte var där. Då blev jag lite ledsen faktist. Jag åker ju idag. 























Så nu sitter man här och snart kommer Fia. Snacka om att jag känner mig som den där hunden just nu;s men men nu ska jag ta och fixa med annat. MEN FÖRST! måste jag säga grattis till Pelle som fyller 18 år idag. haha så han ska fira att jag åker från sverige. Skit snällt tycker han. Fast idag äre pelles dag så nu får han faktist vara lite taskig ;p Så hoppas jag att han dricker nått riktigt stark på krogen åt mig =) GRATTIS!!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0