Fan vad jag älskar glädjen som kom från ingenstans!!!!!!

HAHah nu är jag sådär super pepp överlycklig och aaa allt känns bra.. =D alla bekymmer är bara sådär borta! Sjukt underbar känslaaaaaaaaaaaaaa Så nu pepprar jag på som fan med skönmusik och skuttar runt.

haha.. såklart skulle jag försova mig i morse. Så det blev till att slänga på sig kläderna och hoppa in i bilen med halvtorrt hår. Fast denna gång tycker tandläkaren att det börja bli bra i min mun! Mycket bra mycket braaaaaaaaa! Aja, väl i stan så drog jag och mamma på kina för att vi hade inte tid och göra mat inte ;P Efter maten vare bara att dra till skolan. Hade kemi=) fick reda på alla jag måste kunna till nationella eftersom att jag är borta när all "info" är. FYFAN VAD SKÖNT INTE EN ENDA SKOLDAG PÅ ÖVER EN VECKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D Sen gick jag och gjorde klart massa bildbehandlingsuppgifter. Snart klar ;) Bara in med bilderna så! Därför tänkte jag lägga ner lite tid på de ikväll eller i morgon nån gång! Sen var min sista skoldag på ett tag klar!! ;D Så jag sprang ner en snabbis på stan och fixa massa saker på stan!

men men nu ska jag ner och få lax av mormor sen blire agilitykursen ;) SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0