Inte långt kvar nu..

Till resan! bara 12 dar! hehe  eller snart bara 11. Så nu är det lite panik för min del. Inte fan har jag varit så duktig på att träna heller? nää såklar ska man bli hängig och få en förkyling i kroppen där emellan så hamnar man på ruta ett igen fast nu ska jag iallafall försöka!!! Så idag var jag ute och sprang. Så jäkla skönt att bara springa ha hög musik och rensa skallen. Sen kan jag lova att man springer bättre när man är sådär lite små irreterad...


Aja hade hundkurs idag också =) fast idag hade vi ett längre pass för att planera osv. Så vi bessade dit mat, men men kan prata mer om det i morgon ligger lite back i sömn. lyckades till och med på nått vänster försova mig? Händer nästan aldrig för jag brukar inte ha svårt att kliva upp, men men Ses!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tjosan! ;)



Hur mår du och vad har du gjort idag ?



Puss

2009-05-12 @ 18:01:57
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0