jag och min vanliga otur..

Nu är jag less på den.. Sen är jag less på horoskop,dryga små ungar( min bror& hans kompisar), äcklig mat, dryga jävlar, pengar & till sist folk som inte svarar när jag ringer.. Aja...Dagen blir nog bra endå?

Har som sakt inte skrivit på ett tag men lika bra är väl de. Har haft annat för mig osv.. På valborg bakade vi pizza här i våran pizzaugn dock kom inte alla som planerat men. Sen gick vi upp och starta fest..  Festen ? dög om jag får säga det själv..  Jag hade kul och så,men man kanske tycker det är roligare att festa borta än hemma? Aja. Nu vet jag exakt iallafall hur jag kan förbättra de till nästa gång..

Bakisdagen ( fredag) kändes som en söndag. Runt 2 nångång så ringde Malin och undra om ja ville äta pizza. Så vi drog och åt med 2 kompisar till henne.. Hahha jag fick ine ens i mig hela barnpizzan? ;s Men jag hade då tur för jag hade inte fått stå hängd över toan & spytt hela morgonen. Utan jag hade bara extremt ont i huve hela dan. Efter pizzan gick vi ner till kajen och softade ett tag sen gick jag hem & vilade på mormors balkong.

Medans jag låg där och vilade blev jag sjukt sugen på (grillad fläskfilé med pompa,melinbit på sidan och sallad at sams) Så jag ringde pappa. Han velade, jag pratade med mormor. Hon velade, men tillsist! Övertalade jag kjell och alla gick med på det :D 

Senare på kvällen drog jag ut till sälsten med några och softade bara. Vi gjorde en eld, åt korv, skratta och prata. 
Ja det är iprincip allt jag gjort :)  Nää nu ska jag ta och göra annat. Ses!

lägger in bildena från valborg sen. har inte ens orkar lägga in dom på datorn en så..

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej! Hur mår du? :)



vad har du hittat på i helgen? xD

2009-05-03 @ 02:49:18
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Jenna

härligt! :)



själv har jag bara träffat familjen och tagit det lugnt och så :)

2009-05-03 @ 14:50:55
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0