Måndag...

Idag var det ingen vanlig dag. Vi brudar som går teknik fick nämligen vara i "verkstan" nån plåtverksta som är för sjöfart energi och sånt där.. Så där har jag hållit hus idag under min skoldag. Först fick vi ha på oss massa skyddskläder haha as fula och stora. Som sakt kunde lika gärna gå utan skor för dom var mest ivägen haha.. Aja innan dagen var slut hade jag iallafall fått till ett askfat.  Sen började det spöregna så jag vart inte alls sugen på att dra till hundkursen men åkte dit endå. Körde massa lydnad och sånt eftersom att det regna. Vi ville ju inte att hundarna skulle sträcka sig så.

Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag tvingade Fia på en prommenad.  Hahha dock så åt hon godis hela vägen men det funkar de med ;) Väl hema märkte jag att syrran varit på min dator igen och plockat musik. Fast denna gång var hon snäll och la till massa musik åt mig med :)



Aja Vi SES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jaha :P Aa hoppas ja med , ska försöka se till så ja har lite pengar kvar :)

2009-05-06 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0