Nelly bikini över delar sökes!!

SHit vad förbannad jag blir.. Här gör man en beställning  sisådär 2 månader innan resan och så får man hem bikiniunderdelarna, men inte fan får man hem några överdelar heller nää inte alls. Nää såklart ska det krångla och bli fel i lagerstatusdra åt helvete vad det nu var...  TACK! verkligen.. skit kul.. Så nu sitter jag här med 2 bikini underdelar FINT SKIT FINT!!! sen blir ja så jäkla less jamenar jag gillar nelly"butiken" skarpt men vafan? De här är tredje gången ni har krånglat det för mig? ..  TACK verkligen!

Så är det nån som har "bikiniöverdelarna" till dessa så hör gärna av er..

Waterfall Bikini Bottom SEK 139, Wonderland - NELLY.COM
Alltså dessa överdelar söker jag en rosa/svart och en svart/vitrandig.. Tack!

Drar till turkiet om 5 dar men visst.. Aja har ju min ed hardy bikini men endå? -.-

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, tack så jättemycket! :)

2009-05-18 @ 22:16:03
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: emelie

Va synd att det krånglade så mycket för dig. :(

jag har beställlt från Nelly en gång och då har jag fått det jag skulle ha, men iochförsig så beställde jag ju bara ett par byxor.

Du ahr inte provat mejla dem eller ngåot?

2009-05-19 @ 20:07:21
URL: http://emeliehannebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0