Nu är det över ett dygn..

Sen jag kom hem ;D Blev inget bloggande när jag kom hem för det vara bara att slänga på sig andra kläder och fixa sig lite sen drog jag iväg på fest. Var ju som sakt tivoli igår, men det blev bara ett åk för mig fast så blire när man kommer precis innan det stänger hhaha precis som i fjol ;p Nää fan blir till att börja tidigt nästa år! Fast kul hade vi. Haha alla fula tant och gubbnamn vi fick för oss att döpa om oss till sen den härliga och svenska musiken vi lyssna på haha ojoj.


Idag har jag bara tagit det lugnt och varit hos mormor där vi firat morsdag. Hhahaa ja fick äta mina fiskbullar som jag tjatade så om i turkiet! & Det var då gott! Sen måste jag bara berätta att den pizzan som görs här i sverige måste vara den godaste! Iallafall gangster på mini. För pizzorna i turkiet var inte goda alls. botten var minst två cm tjock för det första sen var det salami på nästan alla ;s men men nu måste jag fixa med annat. Slänger in bilderna sen resan nån dag framöver Ses!

Kommentarer
Postat av: elin

ja det är du:D

2009-05-31 @ 23:19:24
URL: http://eelinljunggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÄÄÄRLIGT ATT HÖRA :D BARA BRA HÄR MED FYFAN SÅÅÅ JÄVLA SKÖNT MED BRA VÄDER!!! LR VA SÄGER DU?

2009-06-01 @ 04:45:03
URL: http://bellesa.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej idag är sista chansen i min fina tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Malin

Heejj Frida!

Va du nå sugen på freestyle?

Testa iaf?

Vi ska träffas första gången imorgon och det vore kung om du är med.



Du har mitt nummer va? jag har inge internet just nu så.. :P

2009-06-01 @ 13:12:15
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0