Ny blogg design!

Fast nu är jag faktist nöjd! Iallafall ett tag haha...Blir nog några små förändrigar då och då. Sen ska jag tacka malin för hennes "gratismall". Så den här är vad jag pysslat med i natt när jag inte kunde sova=) Annars har det inte hänt så mycket! 

Se ikväll får vi se vad som händer. Malin ska komma hit för jag ska bjuda på middag. Blir bara jag och Malin för min familj är delad och har åkt iväg på olika äventyr. Så jag får huset för mig själv tror jag. Fast aa blir ingen sen kväll idag inte.. Upp Senast 5 i morgon så.

Nää nu måste jag ta tag i pelles bloggdesign. Han har ju blivit "bloggarn" han pratar enbart om tråkhockey. Fast det finns ju dom som gillar att läsa de med?

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0