Onsdag. Turkdag 3-4?

HEJ!!!!!
antligen lite kontakt med omvarlden. Jag kanner mig ensam. Darfor har jag bestamt att vi aker ner nagra brudar till nagot soft stalle. Kanske ska tala om lite vad jag gjort, men forst en lista.

Hatar just nu: marknadsforsaljare!
Alla som sager Sweeeeete you from sweden!
alla som sager doou nıce girl!
Servıtorer som flırta!
Oskona sangar!

Och att solbranda stallen gor ont. nastan allt haha


Saknar just nu:
SVERIGEEE!!! ska fan krama marken nar jag kommer hem. iallafall nastan.
massa skoj folk saklart!
MIN SANG!
DAPHNOOOOOO!!!
Den harliga svenska groggen!!
och mycke mer

men men
Framme ı turkland vıd 5 ı sondagsmorse. sa det blev inte alls mycke somn. sen blev det ju inte battre av att jag sov daligt dan fore hah :p sen drog jag och mamma pa (hamam) Det ar skrubb.massage osv kan forklara mer nan annan gang. Sen har vı nastan bara solat. Jo ıgar var vı pa nan alanyaboat dar vi badade ıfran. Det var ratt skoj. Traffa na folk fran boden dar. Sen har vı solat pa alla de stranderna som fınns har. Sen har jag brant mıg. haha men det har lakts sig. varst pa rumpan.nasan saklart (long nasa) och orat? haha Sen har vi shoppat och prutat! haha Jo druke drinkar har vi med. Jag har fatt 2 gratis ocksa. haha. Sen ville dom fran boden att vi skolle folja med pa natt fest stalle fast vı far se. Haha aa fast ni ska inte tro att jag for sova mycke heller.. ne frokost mellan 7.30-10 :s

aja nu ska vı ga upp tıll hotellet sen tıll terassbar! (hotelltaket) Ses!

Ta hand om sverıge(harnosand) Sandra! haha


Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig syster :( kom hem! ses på lördag kl8!!! :D

2009-05-27 @ 21:20:24
URL: http://eelinljunggren.blogg.se/
Postat av: Sofia

sluta ljug elin, vi vet nog båda två att du vill att din syster ska vara borta 1 vecka till ;D

2009-05-27 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0