skum/pinsam dag?

Igår var det nog den skumastepinsamaste/mongolikande dag jag varit med om. Lyckade jag inte säga fel saker vid fel tillfälle så råkade jag flumma till något. haha tror inte jag har skämt så jävulst sen jag gick på kiörning. Snacka om att jag inte tänkte efter mycket igår? Fast Ulla sa att jag jobbade super bra på produktionen bra de då haha nånstans där hjäran fungerade någorlunda.
                    

Aja fast man ska väl ha skumma dagar med antar jag? Joo väl hemma så fick jag och syrran fnatt vi skratta och fula oss halva kvällen. Sen fick vi för oss att vi skulle göra en julklapps kalender till varandra så jag syrran och mamma for in på olika affärer och köpte små saker till varandra haha :P Så iår har jag minst 24 julklappar=D haha Fast vi tänkte såklart igenom innan v köpte nått. Hoppas jag? haha jag tänkte iaf. Fast lustigast var när vi gått ur en affär

Jag- Hur många har du köpt?
Elin- hmm? 11 tror jag? du då?
Jag- jahaa oj.. 26 tror jag kunde inte bestämma
Elin - Vaa?? hahaha
Jag- eller du? haru du tagit saker typ köp 2 betala för en och satt i hop det eller dela som 2 paket?
Elin-Satt ihop...?
Jag- hahah oj aa då har jag väl 15 kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0