Blir jag inte frisk nu? Då är det nått stortfel..

haha Ja min mamma är då allt bra för söt ilband hahah konstigt nog, men nu ska jag visst äta både de ena och de andra. Nyss tvinga hon i mig en bit från en grönsak som smaka lakrits ;s blää men den ska tydligen göra mig frisk feeernkol eller nått sånt hette den. Sen så ska jag äta ingefära sak som smaka chili/citron för de ska jag bli frisk av. Sen selleri, apelsiner,citroner,brokoli osv osv Ja mamma har handlat en heldel roligheter så jag ska testa på massa sånt idag. Just nu håller hon iaf på att koka brockolo,feeeernkol,paprik,potatis och massa mer och så steker hon bacon! Ska vara nyttigt =)  Men det är bra mamma =) Ja som vill att vi ska äta lite mer rolig nytti mat haha ;p

Även att när jag fråga varför vi inte köpt sånna här roligheter förut så svara hon
- men ni gillar ju inte sånt här
 vilket betyder (fredrik och Elin tycker sånt e äckligt bara utav att se de) hahaa 

Som Tacos tex äter vi inte lika ofta ;/;/ För de tycker elin har blivit äckligt..  Nee fy Aja idag är min mamma snäll =)


Aja, mat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0