Det var ett tag sen...

Jaop! Idag äre ÄNTLIGEN! Fredag igen. Veckorna borde vara 8 dagar istället. Så man får en hel jävla slöö/sovar dag. Den borde heta sömndagen.

Måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag,sömndag. Perfekt!

Vad har hänt på sisitonde då? Joo kortfattat och bra

Skola,äta,träna,plugga,jobba Feeesta!!!

Aja, nu gör jag inte alls så värst mycke just därför jag skrev ner ett litet gulligt inlägg såhär. Väntar på maten gör jag med. Det blir tacoPAJ! Vet inte med vi åt aldrig sånt förut sen så berättade jasmine sina historier om hur gott de var osv osv osv.. Så såklart vart vi tvungna att prova! Lite synd för nu vill min lillebror äta de jämt. Fast jag gillar vanlig tacos mer =)


Nää nu ska jag ta och försöka trixa till en ny design! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0