Film kväll med min vän och snornäsan..

Denna helg blev en riktig filmmyshelg. hitils iaf! För igår satt vi här jag Fia, Jasmine och Sandra och åt sån där ost sak med vindruver osv på kex + Cola såklart! och så på Fast and furious!! Det kunde inte bli bättre? Filmen råkade bara gå på tvn igår =) Perfekt tyckte jag.. Sen så om 10 min börjar nästa film nämligen 2 fast 2 furious. perfekt det för min näsa har tept igen sig sådär på en natt och gett mig en sjukt snuvig näsa..  Så kvällen är räddad! Med min favvofilm eller en utav dom..  Vet inte riktigt men dom här bil filmerna innehåller lite om allt =) Inte nå jäkla drama kärlekstjaffs fjant tråk film här inte...



Aja, nu ska jag sitta ostörd framför tvn med en Fialia,Varm nyponsoppa,Såndär vitamin saft sak, morgis och Daphnoo Ses =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0