Medicinbollar...

Idag har en jävligt dryg dag blivit en soft =D Började inte fören 10 över 12 idag =) + att jag hade bara design och bild så idag har det pysslats och varit en bra dag...För på designen gör vi små friggebodar i kartong och på bilden våra egna tema stuff.. Alltså INGEN pluggdag!!  Nää Fan den här dagen gillar jag skarpt! Sovmorgon + träning + softarkväll!! Sjukt nice!



 Dock så hatar jag medicinbollar har jag märkt haha;p Min mage lär vara död i morgon desamma när det gäller armarna och ryggen Fyyfan.. Vet inte hur många gånger jag sa Fyfaaan..  Fast de e bra träning kanske jag bli en lite muskelknutte? vem vet? :p

 



En söt dam som visar hur man gör situps med medicinboll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0