Den sitter i skallen.

Strofa:
Dangerous feelings break out my soul
It's just the meaning of being alone
I need you here wherever you are
I need you now to take me so far
I wanna run like the speed of the sound
I was somewhere , I 'm sure you're around
You give me now the meaning of life...

With you I'm feeling alive
Ooooooo...

Refren:
Why you're lookin' like that
I'm burning like fire
I wanna be higher
Just let me know
Why you're lookin' like that
You're driving me crazy
You're lookin' amazïng

2x Refren

Låten sitter på skallen den är så där lite pepp! ;D



Japp, tiden går åt annat än att sitta vid datorn hela dagarna tror jag blev rätt så normal efter London resan tror jag. Kommit fram med meningen med livet istället tex. De ni! Har även funderat på bloggen. Den här är tråkig visst jag har en annan med som jag skrivit allt möjligt konstigt på i typ 1 år, men aa.. Fundera fundera. Får se hur jag gör. Eller så gör jag de lätt för mig. Har kvar den andra också skiver extra udda saker där och gör om designen på denna bara. Sjukt enkelt? Eller nja har ingen ork till att ändra designen iaf inte nu så. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0