bibibibibiiiirS?

jO, jag och Sandra ska dra oss ner över landet till lilla shoppingcentret birsta!!!! Har försökt tvinga min moder att skjutsa dit mig och även då sakt varje gång. Tänk dig att jag skulle haft en körkort i handen själv just nu. D¨hade du slippit detta tjat och jag hade varit en snäll flicka :) Betala bensinen kan jag också göra. För jag vägra åka buss till birsta.

Mamma blir irreterad varje gång. Kanske för att hon börja inse hur lätt livet skulle vara ifall jag hade mitt egna körkort?

Iallafall så har jag en liten lista att fixa  just därför ska jag dit ner. några affärer jag ska på
Bikbok :Favoritstället själv. Hittade en skönhet på hemsidan så ska ner och kolla efter den
Scorett: bättre sko affär får man leta efter! Klackskor till och med i 35!!!
Arken:  Köpa ny halskedja till Daphne. Hennes stl fans inte här i stan. Sen ska jag kirra annat krimskrams.
Sportaffärer: Kolla ut ett par täckbYsser.. + sportbag.
Sminkaffär?: Här sitter ja i mitt hem med 5 mascara jävlar och jag är inte nöjd med någon inte ens den där nya som är på reklam fan. Nej 6gången gillt! Ska iallafall kolla om de finns något bra pris på den jag kollat ut.



Sen får vi se hur det går..  Fast Arken står på punkt 1 i min lista medans klädaffärer lär stå på 1 för Sandra. Kan vara snäll och låta hon få kirra de först som sakt hon som är chafförN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0