ble blu blä bla Damp..

Nyss jobbat klart skönt att veta att jag kommer få en lön så småning om. Dock så är jag så satans bra på att planera i förtide så jag ska bara lägga undan dom lite snabbt sen göra av med dom som fan. På sådant som jag tycker är vettigt :) Dock känner jag mig rätt pank fick lön förra veckan från ett annat ställe men nää den har jag redan planerat upp så den flyger i slutet utav denna månad. Så den kan jag lika gärna säga att den inte finns :)

Nää nu måste jag plugga sönder.. Religion"prov/förhör" i morgon sen samhällsprov, före de redovisning i teknisk komunikation sedan inläming utav konstruktion shit och Ja. HATA morgondagen kanske?=)

Nää nu Plugga!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!

Jodå, jag skissar motiv till de som vill. Är såklart glad i att göra Old School, men gör även annat också.

Vad hade du tänkt dig?

2010-02-23 @ 22:48:12
URL: http://candyinktattoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0