En kyla som går både ute och inne.

Idag äre kallt..Igår var det också kallt. Fast det blev bättre på dagen. Klev nämligen upp kvart i 6 för jag och Fia skulle ner till sundsvall för hon skulle tävla. Två "hopprunder" blev det för Fia & gurkan så dem klarade båda felfritt :) 

Seeen.. När jag väl kom hem sådär vid halv 2? så somnade jag direkt. Tänkte vila en halvtimme eller så men nää jag sov fram till middagen.  Sen så var jag slö hela kvällen. Sandra skulle kanske förbi en sväng på kvällen, men det sket vi i för jag gick och la mig runt 12 bland annat. Inatt drömde jag som sakt en mardröm. Somnade någon timme efter att jag skrivit inlägget. Satt och kollade på en serie. En tatueringsserie inte La Ink de var nån annan. Va rätt bra iallafall. Den hadlade om en man som tatuerade in sin fru på brösten för hon hade dött.

 Tänkte då de där med namn,folk och grejjer. Själv så skulle jag inte tatuerat in en killes namn på armen eller något likanden för som sakt man kanske säger att man kommer älska någon för alltid men nää sånt händer 1 på miljonen. Antingen är tycker man själv om någon mer än den andre eller så äre någon som tycker om dig som du inte alls har samma känslor för. Så killnamn på armen kommer ni nog aldrig få se på mig :P Fast de finns dom som har riktigt fina tatueringar med nån nära som dött som " minnestatueringar" eller liknande sånna kan faktist vara riktigt fina :) Själv så har jag faktist haft enhelden ideer kring tatueringar. Som min tatuering jag gjort hade jag satt och tjatat om att få göra i nått år? Sen i höstas tänkte jag göra en men la pengarna på andra saker istället. Fast "mallen" är kvar, men det blir en när ekomomin tillåter det. Fyfan för alla saker som ska kosta.Aja, totalt tror jag de blir 4gaddar på min kropp. Visst helkropps tatueringar kan vara SJUKTIGT snyggt. En heltatuerad rygg tex.. Dock det känns inte som jag så det är nog inget jag skulle göra.

Nog om de, Nu så sitter jag och taggar inför ett lov. FÖR nu har jag hittat min vinterjacka!!! =D Så satans underbart har kolla runt som en idiot och tyckt att allt varit så dyrt men nu hitta ja en som jag spara 1500 på om jag köper den nu!! Så ja jackan är min!!!

Sen så sitter jag nu och håller på kolla fram hur stugan kommer se ut och vad allt kostar.


Så det ska bli kul. Hoppas jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0