Fiiialiaa Bara fialia.. Fialia.. Fia fia fiiiiaaa..

Här dampar jag loss för mig själv och väntar på att Fialia ska bli klar i stallet.. Eller aa jag fixar och trixar med annat också.. KOM nyss på en tuff design jag funderar på att försöka klura ihop. Den ser as nice ut i huvet men OFtast eller nästan jämt blir det aldrig som jag tänkt. Därav att bildläraren blir less på mig för för jag blir aldrig nöjd med mitt resultat. Jag som är kass kanske? haha njaa jag har en dålig förklaring i skallen tror jag haha.. Just nu peppar jag på med en gammal goooding..

Atc- Around the world.. LALALALALALalala

Lalalala lalal LAlalalaalalalal LAlalalalla... 

En av favorit låtarna jag hade när jag var Liten. Åå saknar mitt gamla hus. Hehe rätt fult men Jag har en lite dröm iallafall. Jag ska "bygga/hitta/Fixa ett lika dant hus som jag hade när jag var lite. Fast lite små fix. Ett stort garage,ett till badrum osv.. Fast annars var det as nice!! hehe vet inte hur många gånger vi små ungar sprang runt och runt på nedervåningen. Huset var byggt så man kunde de.. Det kallas för en viss sorts modell när huset är så. Kom inte ihåg nu men a ni fattar säkert.. Med brasa och allt som vi hade. Mysigt :)



Nää nu ska jag peppa vidare och vänta på Fialia.. Känns som det var årsen vi sågs haha.. Men nää Fialia är ett mongo typ som jag fast lite mer damp? :P Rätt nice!!! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0