fransk senapskyckling..

Sjukligt gott med tagatelllliiiii till. Jo det åt vi till middag idag. Eftersom jag tänkt träna. Dock så vet jag inte om jag får så, men jag ska iallafall dit och snacka med dom där.  Lyckades nämligen stuka handleden i onsdags förra veckan så. eller lyckades och lyckades det blev så. Aja hoppas. Ska iallafall ta det lugnt. För jag vägra få nån jävla långvarig skada.

hahah om man säger lyckades så kan man tala om helgen. Lyckades nämligen göra illa den andra armen på nått jäkla vänster men inte ett enda blåmärke. Rätt lustigt. haha  men men..

Iallafall senare ikväll tror jag det blir till att dra till Sandra. Sitta och deppa med chips och dip? haha Sandras ide. Vi ska deppa för att...
-jasmine inte var på skolan idag.
-Jasmine missade godiset på sista lektionen.
-Vi känner oss fattiga.
-Jag inte har något körkort.
-Jag inte har en mustang.
-Malin har gjort illa knät.
-Det är kallt på natten.


MEN vet ni vad? Det där sista kan jag nog strycka för.. Snart har jag troligtvis mitt dubbelduntäcke =D Har ett dubbelt nu fast inte sånt där dunitgosigtvarmigt och alldeles alldeles underbart! haha jo jag har nämligen dubbeltäcke för det känns som att jag inte kan vira in mig riktigt i en vanligt haha. Jag är rätt liten men endå det känns skumt att inte ha ett dubbeltäcke haha;p

Nää nu ska jag fixa och trixa med annat Ses!




Kommentarer
Postat av: Malin

Låter bra att ni deppar för mig ;)

2010-02-16 @ 05:30:40
URL: http://mallabuus.blogg.se/
Postat av: Jasmine

hahaha. men jag var där idag och kommer imorgon=)

2010-02-16 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0