Just nu..

Vill jag..


Att det ska bli mars!!
Att det ska bli Höst så jag får flytta!!
Att jag får mitt förbannade betyg i engelska!!!
Att jag ska vara ledig i morgon!!
Att Fialia ska ha lite "mer fridaledigträningstid" i schemat!!!
Att jag kunde stoppa tiden!!!
Att dygnen var längre så jag fick både mer sömn och tid för att träna!!  dock så är tisdagar vilodagar:)
Att jag hade några lax sådär.
Att jag kommer in på linjen jag vill gå!!
Att Allt på denna lista blir uppfyllt

hehe iallafall nästan ;p


Aja, ska kanske ta och försöka sova?=) Fast först ska jag photoshopaskilla lite och vara social med Fialia GOdNATT!

btw, heheh tror jag gör om bloggen i morgon blev redan less.. Fast vi får se om jag orkar hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0