Mat mat mat...

Har en skum känsla just nu. Är sugen på nån blanding mellan kina/thai aktig mat men endå inte? Har suttit och funderat på vad det är för mat. Lite lustigt eftersom jag varit bakis halva dagen. Och ätit massa sen. Men nä kan ju skriva upp e liten lista här.. fördriva tid sådär.

1. Hamburgare? Nää inte riktigt.
2. snabbnudlar? Nix fast sånna på kina kanske?
3. Pizza? Nää inte det heller.
4. nuggets på donken? Njaa börja likna något BTW, Sandra de måste vi kirra nu i veckan.
5.Inga sötsaker som typ godis,kladdkaka och sådant.
6. Inte nyponsoppa heller :/
7. Fia med lite smör på? Sorryfia hahaha
8. Maten vi åt i turkiet?

Nä så en kina aktig rätt på något vis.. Jaaa fläskkött med bambuskott=d?

Aja nu ska jag sluta sitta och frästa mig själv Har ju fan borstat tänderna redan. Kanske äta nått sen borsta dom igen? Låter som en fin fin ide tycker både  min tunga och min mage. Ja nu kör vi på magkänsla hahahahhahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0