NYvaken, Malin, Nice bil och en jävla massa penga.

+ en cola!

Där har ni min morgon... Hehhe Malin kom nämligen och hoppa på mig i morse och sa Frida du ska åka bil. Var bara att slänga på sig kläderna och sen så åkte vi runt en sväng. ÅÅÅ JA jag vill ha en sån. En fet bil. Fast den där mustangen ligger mig nog närmast hjärtat. Närmare än vad alla killar kan ligga. Det är en lustig varelse. eller aa människan överhuvutaget är lustig. Man klarar sig bäst genom att inte lita på någon mer än dig själv. Allt är en spel som Sandra sa. Ett spel man tillslut förlorar i. Fast under gången kan man såklart få masssa bonusar osv.. hahaha

Nä nu ska jag inte skriva massa psyck snack. Idag tror jag faktiskt att det blir en bra dag.
ÅÅÅ vad jag vill ha körkort,penga och en bil just nu.. Bara åka iväg =) Dock så är den tanken över huvutaget rätt bortblåst när man sitter i min Sits. Tänk jag kunde haft de där satans kortet i handen om man inte hade tjurisar till föräldrar..  typiskt..


Eftersom jag bara visste att den hette Hemi och såg att det var en pickup med 4 dörrar och vinge där bak och eftersom googel inte hade nån exakt bild blire en "ungefärare" Dock så var den svart men aa;P 

Aja nice endå! Tummen upp för Malins uppväckning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0