Tummen upp!

Det gick bra för Malin när hon opererade sig. Tummen upp!. Sen så tummen upp för att jag slutade nyss eller för ett tag sen. TUmmen upp för att jag ska äta goo mat idag. och tummen upp för att jag har träning idag. Tummen upp för att jag har kommit på feting planen;) Tummen upp för att Jag är bäst? haha näärå. men fyfan idag äre en splittrad dag. Allt flyter på och är bra men endå är den där små irreterande känslan av att allt känns rätt meningslöst. Så lov skulle sitta bra nu så jag kan sova bort några dagar.




Annars äre väl lungt antar jag. Ska ta och äta middag om hem halvtimme ungefär eftersom jag har träning vid 6 så.  Nää nu ska jag ta och fixa men de sakerna jag funderar på att beställa seees!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det tycker jag med! :D

Vad ska du göra i helgen plutten:)

2010-02-17 @ 16:05:06
URL: http://mallabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0