`Vafan?

Jaa lagomt less man blev inatt.. Gick och la mig nästan direkt efter att jag skrev det sista inlägget. Men nää fick inte sova hörde hur klockan slog och timmarna gick. Kollade på klockan sen började jag drömma. En halvtimme senare ¨så slängs jag upp ur drömmen.. Så sjukt jävla äckligt verkligt.  Kan ju ta och förklara psyck drömmen....

första händer de massa saker ska fixas hämtas och grejjer, tror det var fest på gång? Undertiden allt detta fixas så tjatar Sandra och Carro över att jag ska vara barnvakt och så ställer dom ändå frågor om jag hinner? Tjatat och fixat så hamnar vi i ett gammalt hus där vi ska hämta ett par skidor eller va de nu var? Sen skulle jag vara barnvakt så slänger Sandra åt mig en film och säger att det är barnets favorit film. Fast barnet har inte synts till än. Sen så her jag i gång den där filmen sjukt läskig men även fast jag gömmer mig under täcket i drömmen så skyddas jag inte från filmen. Nää sen börjar en prästbrinna upp och nån säger med högre och högre röst Den satan ska döö.. En för varje timme timmarna är tolv. Sen för varje gång han brinner slängs bilden i huvet på en elva brinnande prästen framför mig sen slängs den sista över hela mig Samtidigt som den som pratar säger as högt TOLV.

Sen slängs jag i panik upp ur sängen och ja inte hade jag nån sömn då heller. Nja så jag tog fram datorn och  börja läsa bloggar och shit istället... en stund senare så lägger jag i från mig datorn och försöker sova om. Nja vrida och vända.. aja tillsist så hörde jag pappa tröck igång tvn vilket betydde att kl var 6..  Somnade iallafall sen vid 7 klev jag upp..


Nja, mardrömmar är skumma. Fulast är nog att mina drömmar är så jävla psyck.. Men aa människan gillar väl att skrämma sig själv, men till vilken nytta? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0