Vem vann vem vann vem vann?

haahaha.. så har denna helg gått.. i fredags var det studentfest så vi vara några hos mig och förfesta sen bar det iväg ner till svensson där studentfesten var. Temat var Emo vs Brat och jag satsade stort på emo.. Hahha skippa till och med solning med Fialia nån dag innan.. haha Aja men tro inte att det var mysigt med all tupering utav håret? Njaa jag fick köra med balsam/hårinpackning 3-4 ggr och sedan dra ner på coop för att köpa balsamsvattenutredar shit för att få ut alls ;s haha men JAG VANN!!! haha kändes rätt nice. för jag vill då inte att våran klass ska behöv gå sist. Som sakt går man teknik och t är rätt långt bak i alfabetet så vi ska satsa på att iallafall komma trea. Att gå ut först spelar faktist ingen roll men aa ;p



Massa smink, en blå lins,en röd lins, Blonda slingor från Sandra, Syrrans mimmipiglinne,svarthalsaband,Massa armband,EMO text på armarna,Tuperat hår,Fultemonagelack. Sne bena, OCH sist men inte minst massor utav målade emo ärr på armarna haha ;D

Annars har jag bara tagit det lugnt.. Studentfesten dög utom att sista timmen tyckte jag de blev rätt så dött men men.. Sen har jag bara softat ute hos Sandra, fixa stallet osv. Idag tex testade jag på hur det var att stå i en höbal. Jo det går det med. Aja, nu börjar Sandra fixa klart sig för vi ska dra in till donken och köpa en flurry för det har Sandra gått och varit sugen på hela dagen ;p Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0