YEEEEESS!!!

Fuckeling peppiling... Shit idag har allt vänt.. här har aggretionerna dampat ur en dag in.. Jooo dom finns kvar. Det gör dom nog alltid :) Men Just nu känns allt så lätt.. Så enkelt.. Typ som MEN SHIT JAHA VA DET HÄR MENINGEN MED LIVET? HAHAHA  ja typ sån känsla..  Sitter ute hos Sandra och lanar nu.. Jag har tagit över soffan och har fötterna på en sjukt skön dator stol. Och sandra sitter där obekvämt i en annan datorstol med fjockdatorn framför sig. Vi lanar. Eller nää de gör vi inte. Vi pluggar iaf nästan vi gjorde det nyss.. en lite "paus" har vi nu.

haha jo idag så la jag in alla sakerna från telefon till datorn snacka om att jag hade ett gott skratt där en stund.. haha Synd bara att jag inte orkat kirra youtube shit så jag kan lägga in filmerna för dom är då fulast. En kompis fråga om de va festfilmer men nää helt nykter på varje film men ibland undrar man hur normal jag är. Eller nää jag är min själv och inget är normalt för normalt finns inte. För normalt är olika för alla:)

Aja bilderna lägger jag in i ett annat inlägg annars blire så jäkla mycke i det här haha ;D

Sen så håller jag och skogstanten på att fixa med annat så Brb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0