Dagens lista!

1.Sandra får enbart använda telefonen då jag ringer?=)
2.Folk som dampa på andra har problem med sig själva.
3. vi ( Sandra & jag) går i ide som björnarna ett tag?=)
4. De e sjukt kallt hos mig.. Då menar jag kallt. En varmkatt,ett täcke och en filt men fortfarande kallt :(
5. Idag har jag verkligen sovit ut.
6. Snuvig blev jag i natt också-.-
7. Jasmine är en rolig prick!
8. Fet gooo middag på fredag!!
9. Min lillebror var snäll heladagen igår. han har ont i ryggen :(
10. SYRRAN med :S
11. Snart är det middag
12. Just nu vill jag ha en jäkla massa pengar:)
13. Jag ska komma på en jäkla bra plan.
14. Jag funderar på att bada Daphne.
15. Vi hörs!


Ja nu orkar jag inte skriva nått med på dagens dryga lista. hej.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej hoppas allt e bra här?

Nu har jag en röstning på min blogg om vilken outfit jag ska ha på mej den 29januari då de e min födelsedagsfirande i norrtälje med vännerna, Vilken outfit passar en Fredag kväll på en resa till åland t/R och sen kvällen på krogen, VA en delaktig och hjälp mej bestämma den rätta outfiten , jag har beslutsångest :)

2010-01-20 @ 02:59:52
URL: http://jenkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0