Lill-Lördag vare ja!!!

Goddagens,godmorgon,godkväll. Ja vissa sover nu, vissa nyvakna, vissa trötta,vissa pigga osv osv osv.

Nyvecka nya tag vare ja! eller inte. Idag har jag varit i "oform" exakt som de stod i mitt horoskop de ni. Tydligen så funkar dom ibland. Eller aa man inbillar sig och kopplar ihop det med något sa Sandra en gång men aja.  Ont i magen, slö,less, och opepp helt enkelt. Skulle inte proppat i mig så jäkla mycke mat men det såg ju så gott ut :P Hade träning idag också och ja jag hängde på i svängarna gick as bra i mitten av träningen sen gick de utför sen gick de sådär halv bra. Vi gjorde en as kul övning idag också. fast mest gillar jag "20sek" saken. Sjukt jobbig men helt jävla underbar. JOO vi har ju studentfesten nu på fredag också. Fast jag är inte pepp för 5 öre. Kanske ändra mig på Lill-lördag som min Goa vän Sandra sa. Jo vem vet?

Nää nu vet jag vad jag vill göra. Snöbollskrig! Där har vi de. Sen så fixar man så det är värsta ljudet ute.Ja basa på med en jäkla massa peppmusik! Ja samtidigt som man har snöbollskrig? DÅ blir det lite som ett "krig" eller nä lite mer action helt enkelt! fYFAN VA nice! :)




Kanske blev mest babbel men Sandra sa..
-du suger vekrligen på det nuförtiden frida!

Aja, vad är en dag på slottet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0