Nattinlägg..

Ja man kan ju få lust att skriva av sig mitt i natten också. Ikväll blev det en nykter kväll. Har suttit och varit barnvakt med Sandra :) Rätt skönt. Utom att jag haft världens jävla huvudvärk hela dan men annars så. Fast drickandet utav alkohol kvällen före förklarar en hel del. Annars har jag inte så värst mycket att säga. Just nu känns allt meningslöst bara..Satt och snacka med moder och fader idag. Tänk till hösten bor du inte här de kommer kännas konstigt sa dom. Joo kanske konstigt men endå skönt. Eller aa förhoppningsvis bor jag inte här. Redan har jag fått kolla runt efter boenden. fYFAN varför ska det vara så satans dyrt. Pengar är makt, har man pengar klara man sig. Varför ska en dum lägenhet kosta runt flera jävla tusen i månaden? Och har man tur är elen medräknad. Då snackar vi tur. Så nu känns allt som sakt meningslöst. Längtar nästan till den där jäkla skidresan med familjen. En vecka utan folk utifrån,fast,ensam ja precis som björnarna på vintern. I ide.

Annars gör jag inte alls så värst mycket. Vändandet utav dygnet som jag skulle göra sådär i slutet på jullovet har inte blivit av. Får jag chansen att sova bort hela dagen tar jag den. Nätterna är till för att vara vaken tror jag? Så en thailandresa nu skulle sitta perfekt?



Tänk er. två veckor i lugn och ro och bara vara. Fast som sakt pengar vare ja=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0