Sofia' säger: hur gåre med bloggandet förresten?(=

Ja, de går inge vidare alls. Har skrivit sjukt långa inlägg sen ångrat mig och raderat allt.

Antingen kommer jag inte på vad jag ska skiva ner för något om mitt knasiga liv eller så kommer jag på alldeles för mycket.  Ja ni kan ju alltid komma med tips om saker jag kan skriva om :) ????


Aja, nu ska jag fixa med annat =) Ses!


Oj, måste lägga in en bild så de inte ser tråkigt ut. Måste tänka på fialiadampdamp




sorry bruden på bilden men, du var en muskelknutte och tjej måste ju visa en bild på hur jag ska se ut sen? eller fia? 



Så fia nöjd? =)


Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha najs!;D

2010-01-29 @ 13:25:37
URL: http://sofiajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0