Trevlig söndagskväll...

Hejsan, även fast jag sovbort halva dagen så har jag gjort nått vettig idag med. Drömde en rätt så nice dröm så jag kunde lika gärna gärna drömma vidare tyckte jag. Fick iaf en snilleblixt att jag skulle ner till birsta innan de stängde och slänga ut lite pengar på en tung kartong. Japp sakt och gjort.. Så jag startade datorn och började "skypa" snacka med Malin i skype. Tog mammas bil sen drog vi ner till birsta! SIKKEN TUR ATT MALINS SKIVA FUNKADE PÅ VÅRAN BIIIIL! Rätt nice! Gick in i butiken köpte min tunga kartong och sen for vi hem igen! Rätt smart. Man ska ju använda dagarna så gott man kan så då har jag gjort något vettigt idag med. Städa har jag börjat med också. Dock så är min näsa dummare än dummast. Så just nu skulle jag vilja köpa en ny. En snoris fri iaf.





Nää nu ska jag fortsätta städa... Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0