Jan. 31, 2010

Jo ska väl inte kirra bloggtorka igen. Täkte vara snäll med Fialia och min syster bland annat eftersom jag inte varit i deras närvaro under helgen. Min helg har bestått utav sömn,snö skottning och musik på högsta volym. Varit med Sandra har jag också. Jag kom fram till att skotta med vänster eller höger spelar fan ingen roll. Snön flyger lika långt endå. Jo saknat boxningen har jag också gjort under helgen eller träning över huvudtaget. haha hitta världens fulaste klipp nyss. hahah inga fler magövningar här inte. Lätt som en plätt så sitter dom där ;p hahah. ;D  




Kanske ska dela med mig utav lite damp musik också? Typisk sådana som har pepprats på i helgen? Blev ju inget festande i helgen pga massa men bättre vara på den säkra sidan tyckte jag. Stackars Lina mådde ju inte så bra heller. Så istället blir det till att ha party musik heeeela veckan fram till fredag för då ska det peppas. 




 








Ja det var väl lite musik jag och Sandra har lyssnat på fast nu har jag inte stoppat med rocklåtarna eller en som vi lyssna mycket på kom inte ihåg vad den hette så, men men aja vad är en dag på slottet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0