En extra söndag helt enkelt.

Idag blev vi som har tekniskkomunikation och går design lediga! Rätt nice så fick jag min lilla söndag sådär eftersom jag låg i sängen i stortsätt hela dan utom när jag stod hängd över toan. Jag kan ju säga att när jag väl hängde där över toan så tyckte jag synd om Sandra och Jasmine som stått så i en vecka ;s blä för vinterkräcksjukan. Hahha fick ensåndär känsla igår den där typiska bakis känslan "åååå jag skulle inte gjort så" typ hahah..  Fast jag kanske ska berätta nått skoj från kvällen också?

Jo först middag nere på sams dock så fick jag inte i mig allt för jag var fortfarande bakis. FAN! man lär sig av sina misstag så nästa gång ska jag satsa på nyktradagar före och hel tom mage så jag får i mig allt. För sams har sån sjuuuuukligt god mat! Sen iväg till Fia där vi satt och drack där hade angelica med sig sin hund en as söt lite rackare :P Efter det blev de Amadeus. Där tappade folk bort mig och jag dom. Sedan så träffade jag folk man inte träffat på år och dar :D Ja det var då jäkligt trevligt. Sen fick jag använda mig utav mina engelska skills och jag kan ju tala om att jag har aldrig skratta så mycket över hur dålig jag är på att snacka. Fast dom jag prata med tycke att det flöt på rätt bra endå. HAHah sikken tur då. De fulaste var att jag glömde helt bort hur jag skulle säga "jag suger på att prata engelska" haha  Sedan drogs det vidare på efterfest.. hahah vissa är ju fulare än andra haha, men jag hade skoj iaf sen drog jag hem.

Väl hemma bestämde jag mig för att jag kunde inte sova när jag var onykter det gick inte ihop. Då skulle jag vara bakis dan efter och satan vilka problem jag fick hahah. Slog på en serie och såg den sen vet jag inte vad som hände men jag måste ha varit rätt dryg haha aja, vaknade iaf upp vid 12? då vare bara att röra sig mot toan och hosta lite. Ble..

Nää nu ska jag göra vettigare saker än att sitta här Ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0