En syster och en bror och en L mjölk.

Sedan behövs det bara lite kakao, lite socker, massa grädde och en micro. Så där har ni min och broders kväll framför tv. Eller aa vi använde big kopparna med så allt fick plats! Så ikväll har man slängt i sig en halvliter varmchoklad med en jävla massa grädde.

Annars har jag fixat med annat. Vilodag från träning även fast det har sprätt i benen på mig typ halva dan men. Nää tisdagar ska fan vara vilodagar. Sedan såå har jag jobbat. Pengar är bra! Kände mig dock rätt rik när jag kollade på kontot idag när jag var och hämtade ut ett paket. HAhah fyfan när jag hämtade ut paketet gjorde jag världens tappbe Fyfan hahahha. De gick så snabbt så de han inte en bli pinsamt haha.. Sandra vet exakt vad jag talar om haha. Rätt lustigt.  haha  Ojojoj.. Aa min konto innehåller med än 0.50 kr så jag är nöjd :) Kom fram till att dagarna måste vara längre eller så får jag planera dom bättre. Båda kanske?  skitsamma.

Studentfest på fredag taggad? Njaa.. mer festa sönder sugen haha. Fick världen ide idag också. Varför inte vända dygnet så man gå och lägger sig vid 9 och vaknar vid 3? Då måste fan dagen kännas längre? dock så blir det nog problem när man ska festa? Nää den iden sög då.

Snart är det lov också. Hade jag haft chansen hade jag fan farit runt överallt. Vill iallafall dra neråt Landet eller vill och vill jag ska. Antingen jönköping eller Elin. Fyfan längesen man träffa na SJUKT längesen ;/ Fan det hatar jag nog mest med att vi bor så långt i från varandra här kan man inte säga. Ja jag kommer om en halvtimme. Sen måste jag träffa Lina. Det blev inte ens ett nyårsfirande med den tösen utan jag var nykter som en? lärka? haha  kom inte på något bra att säga där men aa. Det är jag. Har bara sjukt lust att skriva av mig lite. Den här dagen har liksom varit lite udda. För det första så fick jag sova ut. Drömde inte en enda jävlaste marddröm och vaknade glad som fan. Sen har dagen bara rullat på.



Shit hur kommer de gå när jag flyttar från stan. eller för hoppningsvis. Det beror på linjerna, poäng hit och dit osv osv.. Antingen långt åt helvete i en snötopp eller långt som satan neråt. eller sådär halvlångt ner. Det ör nog det värsta hur fan ska jag veta vilken linje som passar mig bäst? De fulaste av allt är nog att alla högskolor har sina "besöks" dagar samma helg? lyckat hahha..

Aja nu ska jag nattstäda(jag är bäst på det), plugga och lyssna på en jäkla massa musik. Sen ska Sandra vara msn social med mig. Vi ska nämligen plugga sönder halva natten tror vi? eller det var tanken iaf.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej



Jag såg att du redan är med och tävlar om ett tandblekningspaket. Tänkte därför tipsa om ett par tävlingar som lottar ut fler gratis tandblekningsprodukter. Yoursmile som de heter har en stor tävling där man kan tävla om ett av 50st(!!) tandblekningspaket (alrt.blogg.se) men där är det säkert många som deltar. De har även en tävling på en blogg hos Dorion (daredesign) där de lottar ut ett paket per 100 personer som deltar.



http://alrt.blogg.se/2010/march/yoursmilese.html

http://www.daredesign.se/blogg/#post934



Var med och tävla du med så blir det fler priser, tipsa även dina läsare för ännu fler priser i Dorions tävling!



Kram

/Josefin

2010-03-03 @ 00:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0