infektion och hundstuff

aa har som sakt inte skrivit på över en vecka ungefär men somsakt har inte haft orken.. har iprincip bara försökt vila och äta glass.. Fick nämligen en infektion i munnen för att "stången" gånggärnet eller vad man nu kallar det som sitter i tandställningen var för lång. Så jag har haft rätt så jävla ont. Var där idag också och så fick jag en ny munskölj flaska fast med nått smärtstillande i. Eftersom att jag inte kunnat sova för det har gjort så jävla ont. Hoppas den där gröna munsköljet funkar bara :) ser ut som gift men annars så haha. Aja

Sedan så har det bara varit massa hund idag för min del efter skolan då. Hundkursen sen så "mannen som talar med hundar" tror jag det heter och "hund coatchen" stavning?  Dock så gillar jag mannen som talar med hundrar bättre. För den andra killen gör saker som jag tycker är fel eller aa kanske inte fel. men jag skulle gjort på ett annat sätt. Finns säkert många olika sätt å göra på men aa :) Alla får tycka som dom vill =)  Sedan så var "mannen som talar med hundar" rätt så intressant idag eftersom att han jobbade med en sån vovve jag funderar på att ha senare i livet =) Sedan så mongade jag mig som vanligt å kolla på blocket å andra ställen efter vovvar och info :) och såklart kollar jag ut collie valpar åt Sandra=) Blir som ett måste.. 


Nää ska ta och fixa mig för kvällen nu Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0