Helgen! Alla tacoälskare tips till er!

Åkte ju som sakt ner till Delsbo i fredags, men resan ner blev inte som tänkt.. Skulle ju åka ner med tåg men så blev det inte. Nää min pappa var så glad över att jag varit så snäll på sista tiden så han skjusade ner mig istället :) På vägen ner blev det även mat på Max Och här kommer tipset till alla tacoälskare!!!!! Jo, jag är inte nån spc hamburgare älskare precis blir inte många hamburare per år för min del, men då tänkte ja att man kan vell testa så det blev en "Crunchy natcho burger" och visst fan gick den äta :O Den smakade ganska likt tacos så klart att den slank ner! Tacos är ju favvoriten ;) Så där var tipset till er!

Iaf välframmme ställer jag mig i vardagsrummet och visst fan blir man shockad :O joo där står de en as söt lurvig lite kissemiss! :D Haha så berättade Elin att hon nyss skaffat den söta lilla saken. Iaf Sedan vart det dags att fixa sig inför Gfesten, men så kom Elin på att hon ville färga håret så vi drog till affären och kirrade färg. Brunt blev det! Sedan kom Jonas mitt i allt. Och de var vell tur för vi hade rätt så svårt för att välja hur vi skulle ha det. Den här tröjjan? Den här klänningen? osv osv. haha. Tillslut så hamnade vi på gfesten iaf.. Kul som fan vare.. MEN! visst lyckades Elin som alla andra gånger sabbatill hahah.. Joo jag dansade där med en as het kille.. men så Får Elin för sig att vi måste gå ut. Så vi går ut. Såklart frågar ja varför vi var tvungen å gå haha.. Så säger Elin. ÅÅÅ han bakom dig var ju as snygg.. men han bakom mig var inte lika snygg eller?  Åå ja börja skratta.. Joo de var han visst.. Ja ja vet! va vi tvungern å gå? ;p haha Aa kul var de.. Roligaste vare nog eftersom att jag varit med o liknande situationer när jag varit med Elin ;P Som gatufesten glömmer vi inte.. Då man blev bjuden på fest å alltihop nää då skulle elin gå och göra nått annat så man fick dras åt ett annat håll hahah.. Jadu. ;P Men visst fan har man kul med bruden endå? :D

Ja det var vell iprincip "kortfatat" om min helg resten har bara varit slappadar! Hare bra.. GONAtT!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej :) jo men du har rätt :), ska du hitta på idag då ?

2008-10-13 @ 10:50:11
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0