Fint skit fint...

Var ju stadsfesten i helgen. Sjukt trevlig dock så blev jag lite less där sista kvällen men aja tänkter man hela helgen och de där så kan de fara och flyga =) Men det finns ju idioter här i världen eller hur Sandra? Hon förstår vad jag menar iallafall ;p Träffa massa sundsvallabor också det var ju skoj vissa som man träffa för inte så längesen och andra som man inte sätt på ett halvår om inte mer? :P haha Dock så var de synd att varken Elin eller Lina kunde vara här under fredan och lördan men men..  Inte har jag nå mycke bilder sen helgen heller men jag fick några bilder av Tessi här är en!


Hehe Snyggbilden tessi tog på oss under lördagskvällen! ;D



Lina fyller ju snart år & Elin skulle jag ju ner till men jag fick fet febern/halsen sära sönder under natten till söndan så gårdagen var inte alls nå  nice.. Inte helt frisk nu heller men det är bättre. Så jag stannar hemma och hoppas på att vara frisk nästa vecka och Elin kollar läget på urkult! Så jag hoppas hon har det asskoj där;p



Undra om man blir frisk på en burk honung och 60 muggar grönt te? Eller kanske en burk honung massa hettvatten och en hel del hackad vitlök?

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig!! :D snygg bild :P

2009-07-27 @ 18:53:30
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0