Stugan,bada,softa,dampa

Jajaja så var jag här igen. Har varken haft orken eller lusten att skriva nått, men men Kort fattat så har jag varit med Fia,Jennie,fia och Malin och jobbat. Sen har jag gjort första doppet eller aa Fialia slängde i mig i stallarna -.- Fast jag var som fisken i vattnet i Åm! =D De stället gillar jag stark. 

Aja, igår  började det med att jobba fyfan vad sur jag blev där ett tag men tur att det ordnade sig tillslut. Somsakt kliva upp 6 på morgonen och sen blir allt åt helvete då kan jag säga att det inte var så mycke snälla ord som flög ut från min mun. Fast som tur löste det sig. Sen senare på dagen gick jag iväg och kolla på Malins match som hon hade och fyfan va hon spelar roligt. Hon fick det att blir lite mer action på planen. hhaha tjejer flög och malin flög över dom. Dom vann iallafall och det var ju bra!=)

Efter det fick jag sådär super tråkigt så jag och Malin drog ut till min stuga och softade. Hon fick för sig att vi skule ro in till stan den jäklen haha men Malin har ju alltid sina udda ideér OCH VEM FICK RO? Jo Jag för Malin kan inte hahah ;p eller jo hon kan men som sakt det är inget hon ska satsa stor på ;p  tur var iallafall att vi bara hunnit åka ut till själva "havet" utanför solum när Malin blev less och ville röka vattenpipan iställe.

Sen idag har vi inte gjort så mycket mest legat på stranden och sola. Sen har malin dragit/slängt i mig i vattnet 2 ggr Snällt Malin jätte snällt. Jo, vi fick för oss att leta ål också Fast vi hittade bara en mini ål.

och nu sitter jag här. Ska snart äta också sen blir det lite agility träning på brukshundsklubben och ikväll får jag se vad som händer. Har inte orken till nånting egentligen fast endå har jag de. Det är precis som att man är super jävla glad men endå oglad? sjukt skum känsla om jag säger så svårt att förklara med :P men men fixa mat nu Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0