Härmapa lev ditt egna jävla liv.

Ja, hej! Så blogger vi litt i dag mä. Japp jag och Sandra har haft breee snack halva dan hahaha fyfan vad jag skratta. Bre snack är fan skönt riktig bred norrlands svenska ska de va haha ;p fast sorry skånska tycker jag låter skumt haha. Idag blev det frukost/lunch på skolan och vet ni vad? Jag riktigt använde min sovmorgon så sådär en halvtimme innan vi skulle äta lunch klev jag upp. Snabbare än blixten var jag och aa nice! Sen så skulle vi ha lektion. Kom det någon lärare? Nixpix det gjorde det inte. Rätt onödig dag tyckte jag och Sandra så vi gick  till skolan enbart för maten :) haha Sen ut till Sandra och plugga sönder. Fyfan vad skönt det är att få det mesta gjort. Iaf nästan ska fortsätta med några saker har iaf gjort klart lite..

Frågesak i samhällen [x]
Tre välfärdsmodeller i sammhällen [x]
Engelskan skriva om sig själv sak [/]
Inlämning sak religionen [/]
Sammanfatting artikel "barn nånting" [/]
Inlämnings uppgift sak [/]
 
Ja, det var väl allt hitils så nu ska jag bara försöka få ihop resten..



Ja annars har det inte hänt så värst mycke har en liten eller aa halvstor plan om framtiden iallafall rätt nice! Aja nu ska jag fortsätta Ses!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0